Julkalender

8 december 2012 at 16:47 Lämna en kommentar

20121208-162631.jpg
Hej på er i vintermörkret!

Tänk att det snart är jul igen, tiden går så otroligt fort. Inte blir det så mycket inlägg här heller, hinner inte sy så mycket tyvärr. Måste försöka hinna med det mer framöver!

Jag tänkte tipsa om en julkalender här på nätet där ni kan vinna fina priser varje dag, som Evelina håller i genom sitt jobb (hennes blogg är i princip den enda jag lyckas följa och har gjort länge). Du kan vinna saker både till barn och vuxna. Idag kan man till exempel vinna blommor, toppen nu till jul! Julkalendern hittar ni här.

Entry filed under: Övrigt.

Doppresent

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


bloglovin

Hej!

Välkommen till min syblogg!

meXam är mitt märke på det jag syr -färgglada produkter till glada barn. Målet är att möta dina önskemål i så stor utsträckning som möjligt, vilket gör att du kan få något helt unikt.

Lämna gärna en liten kommentar, så jag vet att du har tittat in!

Webshopen

Är du intresserad av att köpa/beställa något av mig? Skicka ett mejl till info@mexam.se eller kika in på min hemsida:
www.meXam.se

i Emmas Kök

Titta gärna in på min receptblogg också: i Emmas Kök

i Emmas Kök
december 2012
M T O T F L S
« Dec    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Antal besökare

  • 25,937 st

